Opus Advertising

Opus Advertising
23.07.2019
Начало » Новини

Търсенето на смартфони е в застой в богатите страни, сочи изследване

14th February, 2019

 
Въпреки застоя в най-богатите страни употребата на смартфони нараства значително в страните с нововъзникваща пазарна икономика. Това сочат резултатите от проучване на изследователския център "Пю", цитирано от "Франс прес".
В Южна Корея смартфонът има най-широко разпространение - 95 процента от възрастните използват такова устройство. Следва я Израел с 88 процента според данните на неправителствената организация за проучвания и анализи.
По-нататък в класацията се нареждат Холандия (87 процента), Швеция (86 процента), Австралия и САЩ (81 процента), Испания (80 процента), Германия (78 процента), Обединеното кралство (76 процента) и Франция (75 процента). В 18-те развити страни, включени в изследването, 75 на сто от възрастните са използвали смартфон през 2018 година, 17 процента са ползвали по-обикновен мобилен телефон, а 6 процента са били без мобилен телефон.
В 9-те страни с нововъзникваща пазарна икономика, включени в проучването, употребата на смартфони е много променлива - от 60 процента в Южна Африка до 24 процента в Индия. Като цяло според проучването 45 процента от възрастните имат един смартфон, докато една трета използват не толкова модерни телефони.
Изследването не включва Китай, един от най-големите пазари на смартфони в света. Друг извод от проучването е, че във всички страни, включени в него, най-младите, най-образованите и хората с най-високи доходи имат смартфон. Някои страни с нововъзникваща пазарна икономика отчитат бърз растеж в използването на смартфоните, най-вече сред по-младите хора.
Например 85 процента от бразилците под 34 години имат смартфон спрямо над 60 процента през 2015 година. Във Филипините броят на хората, които използват смартфони, е нараснал повече от двойно за 3 години, за да достигне до 71 процента. Проучването обхваща 30 133 души в 27 страни и е направено между 14 май и 12 август 2018 година.
Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...