Opus Advertising

Opus Advertising
23.07.2019
Начало » Новини

Uber се подготвя за навлизане на българския пазар

6th August, 2014

Набиращото популярност мобилно приложение за заявка на такси Uber се подготвя за навлизане на българския пазар. Компанията е започнала да търси персонал в София.

Uber не крие интереса си към българския пазар вече доста време. Нейният ръководител за Европа Джамбу Паланиапан намекна за подобни планове по време на огранизираната от "Капитал" конференция DigitalK през юни т.г., но не се нае да каже конкретни срокове.

Както тогава, така и сега компанията запазва официалното си мълчание. Обявите за София включват софтуерен инженер, генерален мениджър и мениджър по логистиката и дейността. Те са публикувани както на официалния сайт на Uber, така и в социалната бизнес мрежа LinkedIn. До момента обаче компанията не е отговорила на официалните запитвания на "Дневник".

Uber се радва на голяма популярност в много градове по света, като основната му цел е да улесни намирането на превоз. Философията е подобна на тази на такситата, като потребителят заявява необходимост от шофьор чрез приложението.

Чрез GPS локализация Uber осъществява връзката между най-близкия до потребителя шофьор. Когато той пристигне на указаното място, потребителят получава SMS, че може да излезе. Освен това в приложението са написани имената, телефона на шофрьора и данни за колата, което позволява на потребителя да се свърже с него при необходимост.

Uber разчита на шофьори и транспортни компании, които са посветени на тази си работа, т.е. това не е начин за припечелване на допълнителни пари в свободното време. Приложението има и рейтингова система за шофьорите, които получават оценки и отзиви от техните клиенти.

Плащанията се извършват по банков път, като сумите се обявяват чрез приложението. В колите няма таксиметрови апарати и допълнителни такси не се дължат.

Популярността на Uber носи и проблеми за компанията. Миналия месец много шофьори на таксита в Лондон протестираха срещу Uber, като обявиха, че компанията вреди на бизнеса им чрез нелоялна конкуренция.

 

Източник: Dnevnik.bg

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...