16th May, 2022
Вътрешна бележка, изпратена до служители на компанията, породи съмнения, че "Нетфликс" може да ограничи споделянето на пароли за достъп до платформата дори по-рано от очакваното. Наскоро от стрийминг гиганта изчислиха, че наред с другите негативни икономически ефекти, повече от 100 милиона домакинства нарушават правилата му, като споделят паролите си с други хора.
Това, заедно с инфлацията, войната в Украйна и ожесточената конкуренция допринесоха за загубата на потребители на услугата за първи път от повече от десетилетие. Компанията обяви, че е отчела обща загуба на 200 000 абонати само за първата четвърт на 2021 г.
Информацията за мерките, които смята да предприеме "Нетфликс" срещу недобросъвестните си абонати публикува "Ню Йорк Таймс" на 10 май. Двама анонимни служители на компанията са предоставили на медията съдържанието на вътрешната бележка, изпратена до тях от ръководството им. В нея се говори за новите по-евтини планове на услугата, включващи наличието на реклама, които евентуално да влязат от октомври 2022 г.
Същевременно се споменава и че "Нетфликс" планира да започне да се бори срещу споделянето на пароли от абонатите си приблизително по същото време. Бележката уточнява, че прилагането на планираните промени се ускорява, като това щяло да "изисква някои компромиси". Поддържаното от реклами по-евтино ниво на стрийминг ще бъде въведено "в тандем с по-широките планове за таксуване за споделяне". "Нетфликс" може да предприеме мерки срещу споделянето на пароли по-рано от очакваното© Unsplash/Alexander Shatov Съвсем доскоро шефът на компанията Рийд Хейстингс твърдеше, че нелегалната практика на разпространение на паролите е "нещо, с което трябва да се научим да живеем", уточнявайки, че всъщност една голяма част от това споделяне е законно, тъй като се извършва между членове на семейства.
Фирмата дори смяташе, че споделянето на акаунти вероятно подхранва растежа ѝ, като кара повече хора да използват услугата. В Латинска Америка вече се тества ограничаване на споделянето на пароли, като акаунтите, които нарушават правилата, се таксуват допълнително.
източник: дневник.бг
ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...
Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...
единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...
Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...
информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...
Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...
излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...
Единственото българско издание за образование и специализация. ...