Opus Advertising

Opus Advertising
15.07.2019
Начало » Новини

Пет от най-важните функции на бъдещите смартфони

12th December, 2014

Смартфоните все още не са показали всичките си потенциални възможности.

Същевременно производителите вече започват да осъзнават, че трудно могат да спечелят потребителите само с тънък корпус и дизайн. Затова компаниите постепенно ще започнат да развиват доста по-съсредоточено други, по-важни възможности на умните телефони.

Интерес представляват няколко разработки. Очаквано сред тях попадат гъвкавите екрани. Технологията за тях е готова и в момента, но има някои сериозни пречки. Най-малката от тях е цената на производството им, която бързо може да бъде понижена с навлизане на новите производствени методи. Проблем обаче е създаването на гъвкави платки и батерии, които са задължителен елемент, ако бъдещите смартфони искат да могат да са наистина гъвкави.

Компаниите отделят голямо внимание и на гласовите асистенти. Според Google например е на мнение, че хората предпочитат да кажат с глас на телефона си какво искат от него, вместо да въвеждат текст за всяко нещо. Очакванията са, че асистенти като Google Now, Siri и алтернативни разработки ще станат много по-интелигентни и ефикасни.

През тази година Amazon направи опит да изпробва интереса на хората към телефон с 3D екран. Макар и триизмерното изображение да се постига без очила, Fire Phone нямаше особено голям успех. Въпреки това има компании като MasterImage3D, които разработват миниатюрни проектори за смартфони за вграждане в предния им панел. С помощта на дисплея, те биха могли да създават триизмерни холограмни изображения пред телефона.

И като стана дума за проектори, някои компании все още не са се отказали от идеята да вграждат тези устройства в смартфоните си. Чрез тях потребителите могат да гледат мултимедия на голям екран навсякъде, или поне такава е идеята. Тази година Lenovo се опитва отново да провери интереса на хората към тази идея чрез таблета си Yoha Tablet 2 Pro.

Петата ключова функция на бъдещите смартфони може да бъде и добавената реалност. Тя използва вградената камера на устройството, за да показва на неговия екран допълнителна информация за заобикалящия свят. Данните могат да са най-различни. От любопитни факти за забележителности до информация за ресторантите и магазините наоколо, програма на киносалона и какво ли още не. Основният проблем за момента е, че технологията трудно разпознава достатъчно ефективно обектите в реално време. С подобряване на прецизността й обаче добавената реалност може да увеличи значително своята популярност.

 

Източник: Dnevnik.bg

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...