Opus Advertising

Opus Advertising
15.07.2019
Начало » Новини

Гугъл и Уолмарт се обединиха в онлайн търговията

28th August, 2017

 
Интернет гигантът "Гугъл" (Google) и най-голямата верига магазини в света "Уолмарт" (Walmart) се обединяват за онлайн продажбите си в опит да конкурират лидера в областта "Амазон" (Amazon).
От септември потребителите ще могат да купуват продуктите през "Гугъл експрес" (Google Express) – през уебсайта, мобилното приложение или чрез домашния гласов асистент Google Home. Сътрудничеството между "Гугъл" и "Уолмарт" със сигурност ще засили конкуренцията с "Амазон", отбелязва USA Today. Изданието посочва, че много потребители вече заобикалят търсачката, а сърфират направо в сайта за електронна търговия.
От много години "Уолмарт" е обект на нарастващата конкуренция на "Амазон", който вече заплашва веригата дори на собствената ѝ територия - физическите магазини. "Уолмарт" вече се опитва да преустрои стотиците си магазини така, че да позволи на купувачите да взимат стоки, които са поръчали онлайн. Миналата седмица компанията съобщи, че онлайн продажбите ѝ са се увеличили през второто тримесечие с 60% на годишна база. Въпреки че бяха над очакваните, тези резултати разтревожиха за пореден път анализаторите заради изоставането на компанията от "Амазон", отбелязва БТА. "Уолмарт" е продала онлайн 67 млн. продукта в сравнение с 10 млн. за същия период на миналата година, но "Амазон" продава стотици милиони продукти, посочва "Ню Йорк таймс". През юли сайтът на веригата магазини е посетен от 83.6 млн. души, близо наполовина по-малко от посетителите на "Амазон".
"Гугъл" пък от години губи позиции в онлайн търговията. "Гугъл експрес" заработи през 2013 г., но претърпя няколко труса, включително с опитa да продава бързо развалящи се стоки. През февруари компанията интегрира "Гугъл хоум" към сайта си за онлайн продажби и сега ще използва тази персонализация за продажбите на продуктите на "Уолмарт". В "Гугъл експрес" могат да бъдат открити стоките на 50 търговеца, включително вериги като "Таргет" (Target) и "Костко" (Costco). Компанията съобщи, че планира да осигури и безплатни доставки над определен минимум покупки.
Източник: дневник.бг
Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...