Opus Advertising

Opus Advertising
16.10.2021
Начало » Новини

Изкуствен интелект ще започне да модерира коментарите във "Фейсбук"

19th July, 2021

 

Компанията ще започне да използва изкуствен интелект при модериране на коментарите в едноименната социална мрежа. Така ще се проследяват конфликти и обиди и ще бъдат докладвани на администраторите. Целта на системата Conflict Alert е да се намали агресивният тон при дискусии, най-малкото като се позволи администраторите да забавят темпото на публикациите и така да охладят страстите в спора.
В съобщение в блога на компанията се обяснява, че при засичане на спорове или на потенциално назряващи конфликтни ситуации в коментарите системата ще ги маркира и ще изпрати известие до администратора на общността. Освен това публикациите с нецензурен или неподходящ език ще бъдат отбелязвани с предупреждение за модериране. Информация за такива коментари също ще бъде изпратена до модераторите на групи.
Самите администратори и модератори - а това са над 70 милиона души всеки ден - ще получат нови инструменти, които според разработчиците ще намалят нивото на агресивност. По-специално скоро ще бъде възможно да се ограничи честотата на коментари от конкретен потребител, както и честотата на коментиране под определени публикации. Заедно с новата система за анализ на коментари администраторите на групи във Facebook ще получат инструменти за "формиране и подобряване на културата на общуване". Сега те вече ще имат достъп до статистика за членовете на групата, която ще показва броя на техните публикации и коментари, броя на изтритите съобщения и блокиранията.
През 2020 и 2021 г. Facebook цензурира публикации и коментари, свързани с политиката и коронавирусната пандемия. По-специално социалната мрежа забрани публикуването на съдържание с речи на бившия президент Доналд Тръмп. Повечето съобщения в социалната мрежа относно COVID-19 бяха маркирани с полета за препоръки за четене на официалната позиция относно пандемията. Някои от публикациите, особено тези, които критикуваха съществуващите мерки за борба с разпространението на коронавируса, бяха блокирани.
В края на май обаче Facebook обяви, че повече няма да изтрива съобщения за изкуствения произход на COVID-19. Компанията обясни, че е променила правилата в светлината на разследванията за причините за коронавируса и след консултация със здравни експерти.

 

Източник: дневник.бг

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...