Opus Advertising

Opus Advertising
15.07.2019
Начало » Новини

Facebook променя правилата за свободно изразяване в социалната мрежа

18th April, 2015

bf 

Потребителите искат да могат да публикуват и да коментират каквото си искат в социалната мрежа, а някои правителства предпочитат това да не е точно така. В опит да намери подходящ баланс Facebook публикува обновена версия на правилата си за свободно изразяване в социалната мрежа, в които изяснява какво съдържание е разрешено.

Една от най-големите промени е, че потребителите не са задължени да се регистрират с истинските си имена. Вместо това компанията казва, че иска хората да използват своите "автентични идентичности". Пред онлайн изданието Re/Code Facebook пояснява, че иска хората в социалната мрежа да използват имената, които използват и в реалния си живот, като съзнава, че те невинаги са по лична карта.

С това Facebook би трябвало да сложи край на множеството оплаквания от потребители, чийто акаунти са били блокирани заради уж нереални имена. От това най-често страдаха по-малко известни музиканти и актьори, чиито псевдоними не се приемаха от компанията. Има и куриозни случаи, при които хора с по-необикновени имена по лична карта са били блокирани с аргумент, че имената им не са реални.

Освен това Facebook по-ясно обяснява какво разбира под реч на омразата. В това число не влиза сатира, хумор и социален коментар по чувствителна тема. Освен това социалната мрежа разрешава цитирането на изказвания, които биха били класифицирани като реч на омразата, ако е с цел привличане на внимание към проблем.

Компанията изрично посочва, че забранява категорично всякакво сексуално съдържание с непълнолетни, както и заплахи за публикуване на интимни снимки или предлагане на сексуални услуги. Снимки и видео със сексуално насилие от какъвто и да е тип също са забранени.

Същевременно Facebook вече ще разрешава публикуването на "художествена голота". В това число влизат "снимки, картини и друго изкуство, което може да изобразява голота".

Социалната мрежа подчертава, че ще продължава да разчита на контрола на потребителите. Не се променят начините за подаване на сигнали към компанията, ако потребител се почувства засегнат или притеснен от дадена публикация или страница във Facebook. Компанията обаче уточнява, че си запазва правото на окончателна преценка и ако дадена публикация е получила повече сигнали от обикновено, това не гарантира, че тя ще бъде премахната. 

Източник: дневник.бг

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...