Opus Advertising

Opus Advertising
15.11.2019
Начало » Новини

Сашо Диков заменя Мартин Карбовски в ефира на Нова тв

19th February, 2013

 

Програмната дупка, оставена от Мартин Карбовски в ефира на "Нова тв", ще бъде запълнена. От Сашо Диков. От 2 март програмният директор на "Канал 3" ще води предаването "Дикоff". Това обявиха от "Нова тв" и продуцентите на новото предаване от Teleman.

Предаването "Дикоff" ще е с продължителност три часа - от 16 до 19ч. и според медиата ще бъде "безкомпромисно, болезнено остро и откровено" - като самия водещ. Зад него ще стои същият екип, който до скоро работеше за "Отечествен фронт" и "Карбовски: Директно". 

"Не сме търсили водещ за съществуващи предавания - те са вече стари и в друг ефир," коментира продуцентът от Teleman Боян Петков. Компанията стоеше зад "Отечествен Фронт" и "Карбовски: Директно", които паднаха от програмата на "Нова тв" в началото на февруари. В същата седмица Мартин Карбовски се появи в ефира на TV7 с "Фронт" и 'Предаването".

Според Петков, Teleman са завели осем съдебни иска срещу Мартин Карбовски за нарушения по договор и кражба на интелектуална собственост. Той допълни, че след преминаването му в ефира на TV7 Карбовски е излъчвал материали, снимани с оператори и камери на Teleman. Водещият имаше договор с продуцентите до средата на 2014г., по който сега ще трябва да им плаща неустойки. 

"В нашия сектор явно договорите не значат нищо, след като в конкретния случай това можеше да се осъществи не без убеждението, че следващият ти работодател е безкрайно силен и няма никакво значение каква е нашата съдебна система - ще бъде помогнато това да остане глас в пустиня," коментира на днешната пресконференция Силвия Зурлева, която е член на борда на директорите на "Нова Броудкастинг Груп".

Зурлева призна, че от TV7 са опитвали да привлекат и други водещи на "Нова тв" чрез агресивни предложения. "Това не са пари от реклами, следователно никоя телевизия не би могла да устои на подобни оферти. Не става въпрос за 2-3 пъти по-големи предложения, а за много повече пъти. Това не е нормален бизнес," коментира тя. Зурлева припомни и случаят с TV2 и Pro.bg, които са имали същата бизнес политика.

Източник: capital.bg

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...