Opus Advertising

Opus Advertising
31.10.2020
Начало » Новини

Хуауей обяви отварянето на 50 магазина в Европа

14th September, 2020

 

В драматични за световната икономика времена и докато повечето компании отчитат свиване на продажбите китайският технологичен гигант "Хуауей" обяви в Берлин, че отваря в Европа 50 магазина в няколко държави. В Германия, Франция, Великобритания, Испания, Белгия и Италия ще са 8 от тях - комплекси от най-висок клас (т.нар. flagship store).

Останалите 42 магазина ще са от типа Experience Store. Това стана на IFA - изложeнието за потребителска електроника, основано през 1924 г. Новината съобщи Уолтър Джи, вицепрезидент за бизнеса на "Хуауей" с потребителски продукти в Западна Европа. Той не изброи къде ще са новите Experience магазини, но от пролетта такива планове има и българското представителството на компанията. Магазинът вероятно ще се появи през есента в София, за да могат потребителите лично да проверят как изглежда и работи всеки продукт. "Хуауей" обяви отварянето на 50 магазина в Европа Уолтър Джи обясни, че всеки от flagship магазините е проектиран от местни дизайнери и допълни, че по този начин "Хуауей" допринася и за по-добра и модерна градска среда.

Той също така изтъкна, че компанията продължава да инвестира десетки милиарди долари в разработки и изследвания, че е водеща по регистриране на патенти в Европа и че на първо място поставя защитата на личните данни и сигурността на клиентите си, което е сертифицирано от водещ фирми. Джи каза, че "Хуауей" никога няма доброволно да сподели данни на своите клиенти и цитира основателя на компанията, според когото "по-скоро бихме закрили фирмата, отколкото в името на преследване на ползи да сторим каквото и дае, накърняващо интересите на нашите клиенти". Тази година IFA преминава в хибридна версия - като на мачове от Шампионската лига, написа "Ройтерс" - големите отбори са на терена, но ги няма 240 000 "зрители" и 6000 журналисти.

Изложението е едно от ключовите събития в Европа, където заради пандемията вече бяха отменени няколко големи форума. В Берлин традиционно се даваше и началото на шопинг сезона за Коледа. "Хуауей" обяви отварянето на 50 магазина в Европа "Хуауей" си спестиха представянето на нови продукти, за да го направят на 10 септември в централата си в Шънджън.

Заради санкциите на САЩ компанията преминава през най-трудния период от съществуването си и ръководството ѝ призна по-рано тази година, че ситуацията е "на живот и смърт". Но "Хуауей" е сред водещите 3 подобни корпорации в света, а и правителството в Пекин спешно започва компенсиращи мерки. Агенция "Блумбърг" съобщи днес, че Китай планира за 5 години да развие собствена индустрия за полупроводникови материали от трето поколение. Това включвало стимули за изследователска и образователна работа и финансиране на сектора в следващата петилетка, за която подробностите ще бъдат представени през октомври.

Източник: дневник.бг

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...