Opus Advertising

Opus Advertising
15.07.2019
Начало » Новини

H&M планира да открие четири нови магазина в България

17th April, 2014

Веригата за облекло Hennes & Mauritz (H&M) планира да открие четири нови магазина до края на тази година в България, съобщиха от българското представителство на компанията. Те ще са в София, Велико Търново и Благоевград. Засега няма официална информация къде точно ще се намират новите обекти, но според представители на имотния сектор е договорено присъствие в "Мол Велико Търново", а в столицата ще има магазини в новите Sofia Ring Mall и Mega Mall. От влизането си в България през март 2012 г. досега шведската верига е открила общо 12 магазина в 6 града.

Обект след обект

За обекта в Sofia Ring Mall вече беше обявено, а за стъпването на пазара във Велико Търново се съобщава сега. Вероятно не е съвпадение, че и Велико Търново, и Благоевград са университетски градове с доста голям поток от студенти, а таргетът на шведската верига са основно по-млади хора. Последният открит магазин на H&M е в плевенският "Панорама мол", който започна да работи само преди няколко дни. В София един от най-посещаваните обекти е на бул. "Витоша", като по информация на представители от търговския бранш продажбите на магазина на "Витоша" са надминали очакванията.

По план Sofia Ring Mall трябва да отвори врати тази есен, когато се очаква и откриването на Mega Mall. Последното обаче може да се забави и все още не е ясна точна дата.
В момента в София H&M има общо пет магазина – в "Мол София", "Сердика център", The Mall и в новия мол Paradise Center. В Пловдив, Бургас, Варна, Стара Загора и Плевен компанията има по един магазин.

Малкият пазар на голямата верига


Пазарът в България засега е сред най-малките за шведската компания и зад него са само тези в Латвия, Литва, Естония и Сърбия. Отчетът на дружеството показва, че като цяло продажбите от българските магазини са по-малки, отколкото в изброените по-горе държави. За първото тримесечие на настоящата фискална година, т.е. от декември до март, продажбите от българския пазар са 8.3 млн. евро при 27.8 млн. евро приход от Румъния. Общите продажби на шведската компания за тримесечието са се увеличили с 13% на годишна база до 3.6 млрд. евро.

За изминалата фискална година (ноември 2012 - февруари 2013) общите приходи от България са 58 млн. лв. със 118% ръст на годишна база. На глобално ниво за цялата година продажбите са 16.5 млрд. евро с 6.4% ръст на годишна база. Печалбата е 1.9 млрд. евро с едва 1.5% повишение спрямо предходната година.

Към края на март тази година веригата има общо 3216 магазина по света, с 363 броя повече, отколкото по същото време на миналата година, показват данни от сайта й. През тази година компанията планира да навлезе на нови пазари – Австралия, Филипините, Индия, както и да открие много нови магазини в САЩ и Китай. Освен с известната си марка H&M тя се разширява и под брандовете COS и & Other Stories. 

 

Източник: capital.bg

Най-нови медии

BBT

ББТ стартира на 3 Март 2003 година. В момента има 24- ова програма, която включва новини, спорт, прогноза за времето, кулинарно предаване и др. ...

Антена

Радио Антена е насочено към широк кръг аудитория между 20 и 55 години. Отличава се с това, че включва в програмата си основно филмова ...

БГ РАДИО

единствената радиостанция, която излъчва 100% българска музика. БГ Радио излъчва програмата си в 14 български града, като по този начин се ...

NRJ

Радио NRJ (Energy) е най-разпознаваната търговска марка на европейския радиопазар. Мисията на радиоверигата e създадаването на качествена ...

ACTUALNO.COM

информационно-новинарски сайт на български език. Той се стреми да предоставя на своите читатели балансирана комбинация от сериозна и ...

Sofia Airport TVC

Привличаща и иновативна цифрова медиа стратегически разположена в Tерминал2, където 100% от пътниците поток преминава и през Duty Free зоната, ...

Бумеранг - ГАБРОВО

излъчва от 27 януари 1996 г. година за Габрово, Велико Търново, Севлиево. Слоганът на радиото е "Най-добрата музика от бабино време до днес". ...

ОБРАЗОВАНИЕ И СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ В ЧУЖБИНА

Единственото българско издание за образование и специализация. ...